dimarts, 27 de març del 2012

The Farewell Show: chapter one












ORIOL STARDUST: The Farewell Show
Colectivo Salón, Barcelona
March 24th, 2012
Photos by Johnny Rock'n'Roll


El 24 de març de 2007 vaig tocar per primera vegada a la desapareguda Comuna de l'Art de Mataró. Era el meu sisè concert, un dels millors que recordo haver fet mai, i va marcar un abans i un després per a mi. Cinc anys després, un altre dissabte 24 de març. Aniversari rodó que vaig fer coincidir amb el meu concert de comiat. El número 184. I, segons diuen alguns dels que hi van ser, el millor que he fet mai. Objectivament parlant, no sé si realment va ser el millor ni sóc qui per dir-ho. Però subjectivament, i això vol dir des del meu angle, definitivament crec que ho va ser. Ho creia quan una persona a qui aprecio moltíssim m'abraçava segons després d'acabar l'última cançó del meu últim concert. Ho creia quan gairebé caic a terra, literalment abatut per l'esforç físic i mental més gran que fins ara havia realitzat mai en un escenari. I ho segueixo creient ara, més de 48 hores després que tot allò s'acabés i amb les idees més clares.

Moltes gràcies a tots. Als que vau compartir aquest moment amb mi. Al Ricky i a la Mònica perquè el favor que em van fer no té preu. A Colectivo Salón per existir i per obrir-me les portes. A El Impulso Wilson, també per existir i per haver organitzat el meu concert de comiat. Als que vau cantar, als que vau aplaudir i als que us ho vau mirar en silenci. Als que veia habitualment des de qualsevol escenari i als que vau venir per primer cop. Als que vau immortalitzar el moment càmera en mà. A qui em va dir que les meves cançons li recordaven moments i etapes viscuts. I a qui em descuidi, que ja sabeu que sóc un desastre. Sis anys passen molt ràpid, i aquest va ser el millor comiat possible. En les properes actualitzacions penjaré fotografies d'un servidor tocant amb Mónik Fuuur i Ricky Gil. Gràcies per tot, va ser un plaer.


Set list:

-Bubble
-Until She Comes (The Hair Dryer Song)
-Samantha
-Brooklyn
-Lost in You
-Telecaster Girl
-The Ghost of the Seventh Floor
-Take My Dream - with Mónik Fuuur
-Broken Doll - with Mónik Fuuur
-Dancing with the Clown - with Mónik Fuuur
-Not a Dog nor a Cat
-Dead Town - with Ricky Gil
-I'm Sorry for Loving You - with Ricky Gil
-Top of the Hill - with Ricky Gil

Encore:
-Brown Water (unplugged)
-(I've Seen a) Bicycle
-Gonna Sleep on the Floor


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada