dimarts, 27 de març del 2012

The Farewell Show: chapter three



ORIOL STARDUST with RICKY GIL
Colectivo Salón, Barcelona
March 24th, 2012
Photos by Johnny Rock'n'Roll


Quan tenia 15 o 16 anys, vaig descobrir un grup de Barcelona que es deia Matamala. Els vaig descobrir escoltant la ràdio, i em vaig enganxar a un tema que es deia "City Night Life". Es pot dir que, de manera conscient o inconscient, aquell descobriment em va influir. Anys més tard vaig descobrir que abans de Matamala hi havia hagut un altre nom il·lustre, Brighton 64. Un nom que necessàriament has de venerar si vius en aquesta part del món i alguna vegada t'has posat una parka verda de cua de peix o una americana de tres botons.

Els enllaços entre Brighton i Matamala eren (i són, ara que Brighton han tornat per a quedar-se) els germans Ricky i Albert Gil. Els vaig conèixer quan el primer encapçalava Top Models, el segón tocava el baix en uns Malice que al cap de poc temps esdevindrien Chest i un servidor firmava articles a la desapareguda revista 33rpm. El tema és que al cap d'uns anys el Ricky va començar a fer concerts en solitari, i un bon dia em va proposar que compartíssim cartell. Ho vam fer el març de 2008 a l'enyorat bar Tribbiani del carrer Escorial, i durant els darrers anys hem repetit en escenaris com els del Cara B o el Macondo.

A més, el Ricky va tocar el baix al meu ep "I'm Sorry for Loving You", on també va participar Pol Font, exbateria de Matamala i Top Models. En principi anàvem a gravar un tema pel recopilatori "Somos los mods 2", que l'Albert estava a punt d'editar a través del seu segell, BipBip Records. Però ens ho vam passar tan bé que vam acabar fent més sessions i gravant quatre temes en total. Com es poden imaginar, trobar-te en un estudi de gravació amb algú a qui has escoltat des dels 15 anys, no té preu. I tampoc en té que un d'ells t'acompanyi durant el teu concert de comiat. "Dead Town", "I'm Sorry for Loving You" i "Top of the Hill". I el millor concert que he fet mai. Novament, moltes gràcies per tot (tant al Ricky com a l'Albert i al Pol)!



Set list:

-Bubble
-Until She Comes (The Hair Dryer Song)
-Samantha
-Brooklyn
-Lost in You
-Telecaster Girl
-The Ghost of the Seventh Floor
-Take My Dream - with Mónik Fuuur
-Broken Doll - with Mónik Fuuur
-Dancing with the Clown - with Mónik Fuuur
-Not a Dog nor a Cat
-Dead Town - with Ricky Gil
-I'm Sorry for Loving You - with Ricky Gil
-Top of the Hill - with Ricky Gil

Encore:
-Brown Water (unplugged)
-(I've Seen a) Bicycle
-Gonna Sleep on the Floor


www.myspace.com/oriolstardust



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada