diumenge, 18 de març del 2012

The Fotolog Years: December 11th, 2011



ORIOL STARDUST
Intersoup, Berlin
December 8th, 2011
Photo by Kitty Solaris


Un plaer tornar a Berlin. Una ciutat que adoro i un públic exemplar. Gent que viu la música i la gaudeix sense posats artificials. Per això sempre m'agrada estrenar allà temes nous abans de tocar-los enlloc més. La veritat és que aquest cop no tenia res per estrenar, però sí que vaig fer una cosa que mai havia fet abans: cantar "Dancing with the Clown" en català. A banda d'això, vaig recordar a John Lennon en el 31è aniversari de la seva mort amb "Do You Want to Know a Secret", i no vaig poder evitar somriure quan una noia del públic es va aixecar per mostrar la seva samarreta de "Yellow Submarine". Com tampoc vaig poder-ho evitar quan una altra persona del públic va proclamar a crits que la lletra de "Sick and Tired (Between Your Legs)" resumia els seus somnis adolescents. Tant de bo pogués tocar cada dia per a gent així. Després de mi, Cameron Morgan va presentar el seu repertori de folk urbà. Des d'aquest fotolog, els meus agraïments a la gent de l'Intersoup per organitzar el concert, a Cameron Morgan per formar-ne part, a Kitty Solaris pel suport tècnic, logístic i moral, i a Steffen Schlosser per deixar-me la guitarra.





Set list:

-Sick and Tired (Between Your Legs)
-Nobody's Favourite Song
-King of the Jungle
-Before I Fell in Love
-Telecaster Girl
-Dancing with the Clown
-Do You Want to Know a Secret - The Beatles
-Top of the Hill
-(I've Seen a) Bicycle
-I'm Sorry for Loving You

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada