dimarts, 13 de març del 2012

The Fotolog Years: October 30th, 2011



THE WOWZ
Anònims, Granollers (Barcelona)
October 29th, 2011


David Tattersall (The Wave Pictures) diu que The Wowz són el millor grup del món. I jo ho subscric. Els vaig veure per primera vegada l'agost de 2008 al Sidewalk Cafe de Nova York, com a caps de cartell de l'Antifolk Fest. Des d'aleshores els he vist en nombroses ocasions i fins i tot he tingut l'honor de compartir escenari amb ells un parell de vegades, i sempre m'han fet vibrar moltíssim. Ahir vaig passar el dia amb ells i els vaig tornar a veure en directe per partida doble, primer a la botiga Luchador Records de Barcelona i després al restaurant-llibreria Anònims de Granollers. Dues actuacions que els novaiorquesos van realitzar aprofitant un parèntesi de la seva gira com a teloners de Herman Dune (que finalitza aquesta nit a Madrid), i que van reafirmar-los novament com a gran banda de directe. Temes nous tan suggerents com "13th Street" i diamants en brut com "Cold Lips", "Sometimes I Feel Life", "6+6+6" o "Happy Today". El Simon, el Sam, el Johnny i la Julie anant a una, passant-s'ho bé i transmetent taules i savoir faire. L'ovació que van rebre durant la recta final del concert de l'Anònims va ser la més llarga i intensa que he escoltat mai a Granollers. I no n'hi havia per menys. Jo vaig sortir d'allà amb la sensació d'haver presenciat el millor concert de la meva vida. Una afirmació possiblement exagerada, però és que gairebé 24 hores després encara conservo aquella mateixa sensació. I sincerament, feia anys que no em sentia així després d'un concert.


http://www.myspace.com/thewowz










Audio: "Sometimes I Feel Life" - The Wowz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada