dimarts, 25 de desembre del 2012

Bollocks to Christmas (1994)

Una altra peça imprescindible de la meva banda sonora nadalenca. Me'l vaig comprar quan tenia catorze anys, i des d'aleshores no he passat un sol Nadal sense escoltar-lo obsessivament. El vaig descobrir en un catàleg de venda de discos per correu que promocionava l'artefacte en qüestió amb una etiqueta, 'villancicos punk', realment atractiva per a un adolescent amb ganes de cremar adrenalina. No vaig dubtar a encarregar-ne una còpia, i quan em va arribar em va fer explotar el cap. Va ser a través d'aquest recopilatori com vaig conèixer grups com els Bad Manners (aquell "Skinhead Love Affair" transformat en "Christmas Time Again" és sens dubte el millor del disc), The Business (amb el mític "Drinking and Driving"), Anti Nowhere League, els UK Subs, Alien Sex Fiend, els Frantic Flintstones, els Hotknives, Judge Dread, Frank Sidebottom o els Stiff Little Fingers. Sí, el millor de cada casa de l'escena britànica de principis dels 80, amb composicions pròpies i delirants adaptacions d'estàndards nadalencs. I una de les caràtules més deliciosament macarres que he vist mai. Si Santa Claus els ha portat això, vol dir que aquest any han fet poca bondat...





Audio: "Christmas Time Again" - Bad Manners

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada