dissabte, 26 de gener de 2013

Holy Motors (2012)


Una identitat en constant procés de canvi, el món com a teatre i la vida com a acumulació de guions. Un elegant home de negocis, un rodamón perturbat, un assassí i el líder d'una banda d'acordeonistes punk, tots en un. Les restes d'uns grans magatzems, com a símbol del refredament d'un món cada dia més corporativista, i dues ànimes perdudes parlant del que podria haver estat però mai va ser. L'assassinat d'un banquer, també com a símbol dels temps que corren, i el retorn com si res a una limusina que recorre París a la recerca de cites. La bèstia mossegant dits i seduint la bella a les clavegueres. Una escena bíblica de compassió amb un penis erecte apuntant a la retina de les ments més benpensants. L'adolescent que menteix al seu pare després d'haver-se passat tota una festa tancada al lavabo mentre la seva amiga es tirava tot el que se li posava al davant. I Leos Carax explorant la frontera entre la realitat i el simulacre, entre la vida i la ficció, entre la pantalla i el món hipotèticament real que comença al pati de butaques. Metafísica audiovisual.










Audio: "Who Were We?" - Kylie Minogue

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada