dilluns, 13 de gener del 2014

El valor de l'objecte


La troballa la van fer els meus pares a casa de la meva àvia. Tot netejant una habitació de trastos que anirien a parar directament a les escombraries, van trobar aquesta maleta que la meva mare no havia vist en gairebé quatre dècades. Al seu interior hi havia joies. Singles de vinil com els que mostro a la imatge. "Black Night" de Deep Purple, "People Talking Around" de Los Bravos i "Come Together/Something" dels Beatles. Objectes que s'havien perdut però que segueixen tenint -com a mínim- el mateix valor que quatre dècades enrere un cop trobats. Objectes amb històries personals al darrere. I històries que atorguen a aquests discos un valor que va molt més enllà del seu contingut musical. Jo sempre recordaré com aquests singles van arribar a les meves mans. I probablement, quan jo ja no hi sigui, algú els podrà seguir escoltant i formaran part de la seva història personal. Cosa que no es pot dir de tots aquells arxius mp3 que acumulem als nostres ordinadors. Zeros i uns que s'evaporaran per sempre més un cop el disc dur on es troben hagi dit prou.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada