divendres, 19 de juny del 2015

Art Of Sleeping


La idea la vaig tenir al metro de Nova York. S'estava fent de nit, i el vagó on em trobava assegut estava ple de gent que acabava de sortir de la feina i anava cap a casa. I jo, que devia avorrir-me profundament, no vaig poder evitar fixar-me en les peculiaritats de cadascú i imaginar-me les seves respectives històries. A molts vaig acabar imaginant-me'ls dormint. No és broma: provin de fer-ho vostès mateixos i s'adonaran que la imatge mental d'algú dormint defineix a la perfecció el concepte que vostès tenen d'aquest algú, encara que sigui un desconegut. I d'aquí em va venir una idea que en aquell moment em va semblar boníssima per a titular una cançó: The Art of Sleeping, l'art de dormir. Però no la vaig arribar a compondre perquè mai vaig saber ben bé com enfocar-la. Amb el temps, vaig pensar que potser no havia de ser el títol d'una cançó, sinó potser d'un disc. En qualsevol cas, res de tot això ha acabat passant i a data d'avui la idea segueix flotant en algun racó del meu cap, esperant el moment de materializar-se. Doncs bé, fa un parell de dies em vaig assabentar que a Brisbane, Austràlia, hi ha un grup de rock independent anomenat precisament Art Of Sleeping (sense l'article The). Aquesta opció, la de batejar una banda en comptes d'un disc o una cançó, encara no se m'havia acudit. Sigui com sigui, els recomano que escoltin aquests australians. El seu repertori conté prou ànima i nervi per a fer bullir la sang, però també un potencial massiu que s'evidencia en títols com "Crazy". Escoltin-los aquí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada