divendres, 24 de juliol del 2015

La responsabilitat d'A$AP Rocky

A$AP Rocky.
"Em van preguntar si em semblava important per a un artista com jo parlar d'allò que passava a Ferguson i Baltimore, i de la brutalitat policial cap a la gent urbana a Amèrica. Jo tenia la meva opinió al respecte de tot plegat, però no crec que hagi de parlar d'aquestes coses a no ser que ho faci marcant la diferència. Jo em trobava a Londres gravant mentre tota aquella merda estava passant als Estats Units. Òbviament, tot plegat m'afecta perquè sóc d'Amèrica, la meva gent és d'Amèrica i jo sóc negre, però al mateix temps l'abast de la meva música va molt més enllà. En cas de tenir jo una responsabilitat, aquesta no és únicament cap a la gent de color. Per què tothom vol que jo sigui un fotut portaveu quan en realitat el meu art arriba a moltíssima gent d'àmbits diferents? La cultura, el moviment, és més gran que una raça. (...) Com a persona de color i com a artista, la meva responsabilitat és obrir un nou camí i ensenyar com tenir èxit o esdevenir artístic i a la vegada inspirar els joves. En això consisteix la meva feina". A$AP Rocky, en declaracions publicades per NME el passat 11 de juliol.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada