dijous, 27 de juliol del 2017

The Phantom Surfers


Si desconeixen vostès l'existència de The Phantom Surfers, sàpiguen que s'estan perdent una de les bandes més genuïnes, refrescants, divertides i injustament infravalorades que va donar el revival surf dels 90. Jo els vaig descobrir arran d'"Skaterhater" (1998), un àlbum que van enregistrar amb la col·laboració del músic de culte i figura de la guitarra fuzz Davie Allan, i vaig tenir el plaer de veure'ls en directe el 10 de novembre de 2000 a la sala La Capsa, en el marc d'un festival encapçalat per Link Wray. Si no ho recordo malament, els californians eren els encarregats d'obrir la nit i ho van fer amb tota una dosi de rock'n'roll i bon humor. Abans del concert vaig poder parlar amb ells durant una bona estona, posteriorment vaig gaudir part del festival en la seva companyia i em van semblar una gent encantadora. I poc temps després els vaig perdre la pista. Per això m'alegra moltíssim saber que segueixen en actiu i que tornaran a trepitjar els escenaris catalans a finals d'aquest estiu. No se'ls perdin el 23 de setembre al FestiSurf Costa Brava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada