divendres, 15 de març del 2013

'No me sale'

Marina Gallardo.
"No me veo cantando en castellano. No me sale. No voy a luchar contra el hecho de que las imágenes que escribo se me presentan ya en inglés. Cambiar de idioma me resultaría artificial. No me importa si pronuncio bien o mal. Björk pronuncia como el choco pero, joder, cómo emociona". Tota una declaració de principis, la de Marina Gallardo, a qui Rockdelux dedica una sucosa entrevista al seu número de març -la firma Gabriel Núñez Hervás-. Poca cosa s'hi pot afegir, més enllà de lamentar que músics amb tantes coses a dir encara hagin de dedicar temps a justificar-se pel fet de cantar en un determinat idioma. Parlo d'aquest país, evidentment. Tots coneixem una pila de bandes sueques que s'han menjat mig món cantant en anglès i sense que ningú els pregunti per què no canten en suec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada