dilluns, 4 de març del 2013

30 anys de música II


CONCERT D'ANIVERSARI ESCOLA DE MÚSICA LLUÍS CULLELL
CECUCA, Cardedeu
3 de març de 2013
Foto: Júlia Arrizabalaga

Feia gairebé un any que no sortia de casa amb l'Ovation. I que no pujava sol a un escenari. I que no presentava en públic quelcom que fins aquell moment només havia tocat a casa meva i per a mi mateix (bé, en aquest cas també per a una persona que havia tingut la santa paciència d'escoltar-me: gràcies!). I que no experimentava una sensació de nervis com la que vaig arrossegar durant tota la tarda d'ahir -però que bé que m'ho vaig passar, en el fons-. Sí, havia dit que un dia tornaria a tocar en directe. I no se m'acut cap motiu millor per a fer-ho que el 30è aniversari de l'Escola de Música Lluís Cullell. Perquè jo també en vaig ser alumne. Perquè quan el Fernando -el meu exprofessor de guitarra- em va trucar per a proposar-me participar en aquest concert, no podia dir-li que no de cap de les maneres. I què collons, perquè me'n moria de ganes. Vaig tocar dues versions, una de The Postal Service i una altra de New Order. Quatre acords per barba. Sensació de pànic escènic que es transformava en un seguit de mirades de complicitat a la tornada d'"Sleeping In". Atac d'èxtasi a la part instrumental de "Blue Monday". I el Fernando felicitant-me entusiàsticament mentre baixava de l'escenari. Coses que no tenen preu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada