dilluns, 24 d’abril del 2017

Craig Marsh - "Psycho Killer"

Craig Marsh reinterpreta un clàssic de Talking Heads a l'Exposa't.
Craig Marsh és un músic anglès establert al Baix Montseny. El seu repertori es nodreix principalment de versions, clàssics de gent com els Eagles, els Rolling Stones, The Lovin' Spoonful, Squeeze o Steve Miller Band. Jo el vaig descobrir el passat dissabte 22 d'abril, en el marc de la fira Exposa't celebrada a Sant Esteve de Palautordera, i em va sorprendre especialment la seva lectura en clau acústica del "Psycho Killer" de Talking Heads. Res a veure amb el minimalisme amb què el propi David Byrne havia reinventat la peça en qüestió a "Stop Making Sense" (1984): Marsh va injectar tota una dosi de vitalitat a la cançó sense renunciar al seu aire inquietant i introduint amb la guitarra un efectiu ritme de marcat accent jamaicà. Quan va tocar-ne els acords inicials em vaig pensar que es tractava del "Fidel Castro" dels Skatalites o el "Treasure Isle" de Don Drummond. Quan va començar a cantar allò d'"I can't seem to face up to the facts, I'm tense and nervous and I can't relax...", simplement vaig al·lucinar. D'això se'n diu fer una versió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada