dijous, 10 de juliol del 2014

Texas Road Trip


No puc fer-hi més. Em fascinen els Estats Units. Episodis geopolítics al marge, em fascina la seva història, la seva gent, la seva cultura i la seva geografia. Em fascinen els centenars de llocs perduts que s'amaguen entre Los Angeles i Boston, entre El Paso i Detroit. I em fascina la seva tradició musical. Per tot això sóc capaç d'enamorar-me d'un disc com aquest fins i tot abans d'escoltar-lo. Perquè tan sols observant-ne la caràtula, sé que m'agradarà. Perquè si pogués m'enfilaria ara mateix a bord d'aquest autobús que probablement deixés de servir molts anys enrere. "Texas Road Trip" (2014, Munster Records) és el nou disc de Ben Vaughn. Un homenatge a la tradició texana amb altes dosis de sonoritats tex-mex i amb l'assistència de primeres autoritats com Augie Meyers (Sir Douglas Quintet, Texas Tornados). Irresistible.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada