dimarts, 26 de juliol del 2016

William Tyler - "Modern Country" (2016)


Música reflexiva per a temps frenètics, la que presenta William Tyler al seu quart disc en solitari -alguns el coneixeran per la seva tasca com a guitarrista a Lambchop Silver Jews-. "Modern Country" (2016) és un àlbum inspirat per les carreteres secundàries dels Estats Units i per la fòbia del seu autor a les grans autopistes. Set peces instrumentals que evoquen l'American Primitive Guitar i que en ocasions assoleixen estadis d'allò més hipnòtics -la repetitiva "Gone Clear" ha estat qualificada per la premsa anglosaxona com a Kraut-Americana-.

4 comentaris:

  1. Un altre que m'agrada!!! Es necessari la reflexió i la pausa en aquests temps...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt necessària!

      Ja tens l'entrada pel Walker? :)

      Elimina
    2. Encara no! Se m'ajunten coses al novembre, també vull anar a veure Andrew Bird i seria guai veure al James Rhodes però amb tot no puc...
      Però seeeegur, que hi vaig al Ryley!

      Elimina
    3. Veig que també tens una agenda apretada ;-)

      Jo no sé segur si hi podré anar, però per poc que pugui m'agradaria. Guardo bon record del concert del BAM, i veure'l al Sidecar promet ser interessant...

      Elimina