dimarts, 27 de març del 2012

The Farewell Show: chapter two




ORIOL STARDUST with MÓNIK FUUUR
Colectivo Salón, Barcelona
March 24th, 2012
Photos by Johnny Rock'n'Roll


Vaig conèixer Mónik Fuuur a través d'un anunci a internet. Ella buscava gent per completar el que aleshores era el seu projecte, Ivyfuuur The Polimonstre. En aquell moment, jo no tenia temps per implicar-me en cap altre projecte, però la descripció i les influències citades em van cridar l'atenció i vaig passar pel seu myspace. El que vaig escoltar em va flipar, literalment, i així li vaig fer saber. Ens vam mantenir en contacte i un bon dia ella es va presentar a un concert meu al Macondo. La cosa es va acabar amb mi tocant sobre una taula i ella donant-hi cops amb les mans a mode de percussió. No sé vostès, però poques cartes de presentació he vist jo que superin aquesta. La següent vegada que vam coincidir va ser a la PAPA. Era el primer dels diversos cops que compartiríem cartell al llarg de 2011. I per sort, la casualitat va voler que finalment acabéssim tocant junts. Bé, no va ser la casualitat, va ser la Mónik. Quan em va demanar si em podia acompanyar en alguns temes, la meva resposta va ser un sí rotund. El meu concert de comiat era el tercer en què m'acompanyava. Va tocar la mandolina a "Take My Dream", el violí a "Broken Doll" i va alternar ambdós instruments a "Dancing with the Clown". Novament, brutal. I després de tot el que acabo d'escriure, suposo que entendran que em senti afortunat d'haver comptat amb ella al meu últim concert. Moltes gràcies!



Set list:

-Bubble
-Until She Comes (The Hair Dryer Song)
-Samantha
-Brooklyn
-Lost in You
-Telecaster Girl
-The Ghost of the Seventh Floor
-Take My Dream - with Mónik Fuuur
-Broken Doll - with Mónik Fuuur
-Dancing with the Clown - with Mónik Fuuur
-Not a Dog nor a Cat
-Dead Town - with Ricky Gil
-I'm Sorry for Loving You - with Ricky Gil
-Top of the Hill - with Ricky Gil

Encore:
-Brown Water (unplugged)
-(I've Seen a) Bicycle
-Gonna Sleep on the Floor





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada