dijous, 8 de febrer del 2018

Ryan O'Reilly a Williamsburg


Fa cosa d'uns dotze anys vaig passar uns dies a Nova York i hi vaig compondre una cançó titulada "Brooklyn" que vaig gravar amb un projecte musical del qual no val la pena dir res més. La cançó no tractava sobre Brooklyn sinó sobre una part de Brooklyn. Williamsburg, i més concretament l'espai que d'alguna manera delimiten el Williamsburg Bridge, L'East River State Park (que aleshores tenia un altre nom que sóc incapaç de recordar) i Bedford Avenue. Una zona que amb els anys vaig veure gentrificar-se però aleshores estava totalment deixada de la mà de déu i en conseqüència oferia postals i fins i tot escenes urbanes molt interessants. El cas és que malgrat el pas dels anys hi ha coses que no canvien, i algunes d'aquelles postals i escenes les he pogut veure avui a "Don't You Know That", el nou videoclip de Ryan O'Reilly. La qual cosa m'ha fet molta il·lusió. Per cert, O'Reilly tocarà aquest diumenge al Teatre Ateneu dels Hostalets de Balenyà i el 6 d'abril al Marula Cafe de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada