divendres, 9 de novembre del 2012

Micah P. Hinson i els pares de la núvia

"Mesos després de demanar a la meva dona que es casés amb mi a l'escenari d'un concert a Londres, ens vam trobar planificant el casament sense l'ajuda dels seus pares. Com us podeu imaginar, als seus pares no els apassionava la idea que la seva preciosa filla es casés amb una calamitat com jo. És comprensible tenint en compte els meus antecedents, però ara mateix crec que jo era el candidat perfecte per a la feina. Vam decidir casar-nos en un vell i meravellós cinema de l'oest, el Paramount, inaugurat a Abilene, Texas, durant els anys vint. A l'Ashley sempre li ha encantat aquesta cançó, i al planificar què havia de sonar mentre baixés pel passadís, vam pensar en aquesta cançó i va ser perfecta. Quan la toco encara la veig baixant per aquell vell passadís, camí de convertir-se en la meva esposa, per sempre. Increïble". Micah P. Hinson parla sobre "I Keep Havin' These Dreams", un dels temes inclosos al recopilatori de rareses "Micah P. Hinson and The Junior Arts Collective" (2012). Publicat només en vinil, Rockdelux en distribueix en exclusiva l'edició en cd amb la seva revista de novembre, on també es poden llegir aquestes declaracions.





Audio: "I Keep Havin' These Dreams" - Micah P. Hinson/The Opera Circuit Orchestra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada