dimecres, 14 de novembre del 2012

Vaga general

Perquè no vull pagar una crisi que jo no he provocat. Perquè vull que es jutgi als alts càrrecs de determinades entitats bancàries en comptes de permetre que aquests es blindin sous astronòmics amb diners públics. Perquè l'austeritat mal entesa que s'està aplicant només condueix a la misèria social més absoluta. Perquè crec que val més retallar càrrecs públics i duplicitats administratives que recursos sanitaris i educatius. Perquè em dol que la meva generació, la més ben preparada de la història d'aquest país, sigui la primera des de la Guerra Civil que viurà pitjor que la dels seus pares. Perquè em rebenta que gent amb talent i ganes de treballar hagi d'emigrar o donar les gràcies per una feina precària, mentre una colla de mediocres amb carnet de partit polític s'inflen les butxaques a costa d'un país enfonsat. Perquè mentre el cap de l'estat on visc es pot permetre caçar elefants a l'Àfrica, alguns dels seus subdits se suïciden, desesperats per la imminència d'un desnonament. I perquè aquesta no és la idea que a mi m'havien venut d'Europa. Per tot això, que no és poc, AVUI AQUEST BLOG FA VAGA.



"La gent no s'adona del poder que té: amb una vaga general d'una setmana n'hi hauria prou per a ensorrar l'economia, paralitzar l'Estat i demostrar que les lleis que imposen no són necessàries". (Joan Brossa)

1 comentari: