Un any més, el festival de cinema documental Beefeater In-Edit ha celebrat l'In-Edit Fast Forward. Una jornada orientada a professionals que va tenir lloc ahir a l'auditori del MWC i a la Universitat Blanquerna, i durant la qual es van presentar diverses empreses i plataformes de base tecnològica i vinculades amb els àmbits musical o audiovisual. Firmes com Cooncert o Playmoss van il·lustrar com el propi consumidor adquireix un protagonisme cada vegada major en la confecció i promoció de productes i serveis culturals, mentre analistes de l'entorn multimèdia com Hector Milla -impulsor de Mondrian Lab- van aventurar nous canvis en els processos de creació audiovisual a través de la implantació de recursos com la segona pantalla. Molt interessant també el concepte de vídeo interactiu presentat per Interlude, l'empresa nord-americana que va obrir nous camins en àmbits com el videoclip -sense anar més lluny, el treball que aquesta mateixa firma va realitzar fa un any amb "Like a Rolling Stone" de Bob Dylan-. Ahir vaig tenir el plaer de ser present a la jornada, i avui n'he passat crònica a Brubaker.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada