dimecres, 17 de maig del 2017

Ruby On The Vine - "This World of Days" (2006)


Feia molt de temps que no escoltava aquest plàstic. El vaig retrobar dies enrere, mentre posava en ordre part de la meva discoteca, i no vaig poder evitar punxar-lo de dalt a baix. Ruby On The Vine era una banda de Nova York que vaig descobrir fa molts anys en una disqueria de la mateixa ciutat i través d'aquest primer (i últim?) àlbum, "The World of Days" (2006). Deu talls que oscil·len entre la vessant més dinàmica del so Americana ("Gather Round Your Wishing Wall"), la New Wave entesa a la manera de Blondie ("Why You Wanna Make Me Mad") i el soft rock d'uns Fleetwood Mac ("Little Demon" sona com un hit perdut de l'etapa californiana de Mick Fleetwood i companyia). De seguida vaig posar-me a buscar referències del propi grup a la xarxa, i com sol passar en aquests casos vaig trobar ben poca cosa -tan sols l'àlbum en qüestió llistat en diversos catàlegs i plataformes com Amazon, on el poden adquirir en format digital-. Suposo que van desaparèixer tal i com havien arribat, víctimes d'un moment en què les referències als Mac encara es contemplaven com quelcom demodé. Qui sap si la seva sort hauria estat millor d'haver sorgit tan sols uns anys més tard, en plena era de bandes com Haim o Fleet Foxes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada