dimarts, 11 de desembre del 2012

Ken Stringfellow: "La crisi no existeix"

Ken Stringfellow
Dies enrere vaig rebre una trucada d'una entitat bancària. La teleoperadora de torn volia vendre'm una assegurança que jo vaig rebutjar, en primer lloc perquè em sembla irònic que un banc vulgui assegurar-me res a aquestes alçades, i en segon lloc perquè la meva situació financera m'obliga a controlar la despesa. Davant d'aquest darrer argument, la teleoperadora en qüestió em va recordar que, precisament a causa del context econòmic i de les retallades que aquest ha comportat en àmbits com la sanitat pública, era recomanable que contractés una assegurança com la que m'estava oferint. En altres paraules, els mateixos bancs que han contribuït a desballestar l'estat del benestar ens ofereixen ara solucions que passen, evidentment, per omplir les seves arques amb els nostres diners. Dit encara més clar, desmunten els serveis públics i ens ofereixen dues alternatives: passar pel sector privat o, en cas de no tenir-ne ni cinc, fer-nos fotre. He recordat fa una estona les profètiques paraules de la teleoperadora tot llegint unes declaracions de Ken Stringfellow publicades avui mateix per El Periódico de Catalunya. "La crisi no existeix", apuntava el prolífic líder dels Posies, "és només un invent dels bancs per fer que les coses siguin encara menys justes". Stringfellow presentarà aquesta nit a la sala BeCool de Barcelona el seu nou disc, "Danzig in the Moonlight".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada