divendres, 7 de març del 2014

(Tres) guitarres, baix i bateria

Oriol S., Ricky Gil i Maurici Ribera.
Tres guitarres acústiques. La Ovation era meva. La Martin, de Ricky Gil (Brighton 64). I la Yamaha, de Maurici Ribera (The Missing Leech). Dos dels músics amb qui més vaig interactuar durant els sis anys i mig que va durar el meu anterior projecte. Amb tots dos vaig pujar a múltiples escenaris, però curiosament mai havíem coincidit tots tres tocant a la vegada. Potser per això em va fer tanta il·lusió que tots tres toquéssim junts en directe el vespre passat. Ho vam fer als estudis de Ràdio Silenci (La Garriga) i durant l'emissió del programa "Guitarra, baix i bateria", dirigit i presentat pel propi Ricky. Vam parlar de música i vam tocar dues cançons originals del Maurici, "I Like the Way" i "TV Crusaders". I ens ho vam passar molt bé. Poden escoltar-ho aquí.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada