dimarts, 21 de febrer del 2012

The Fotolog Years: August 6th, 2007


ORIOL STARDUST
Tarambana, Cardedeu (Barcelona)
April 6, 2006



Un altre "document" que vaig trobar l'altre dia, perdut enmig d'una pila de cd's. Es tracta de la captura d'una imatge del dvd del meu segon concert, gravat per l'amic Barto amb una càmera domèstica (tot i això, encara va quedar prou decent). Ahir a la nit el vaig visionar sencer en companyia de /stormy_monday i /johnny_rocknroll. I encara no sé com no em vaig morir de vergonya, perquè de motius no me'n faltaven. I això que al seu moment em vaig sentir força orgullós d'aquell concert... Però ara escolto aquelles versions de "Gonna Sleep on the Floor", "Dancing with the Clown" i "Brooklyn", i no les reconec... Però la veritat és que em va anar bé veure el dvd.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada