dilluns, 27 de febrer del 2012

The Fotolog Years: December 4th, 2009





HORSE THIEF + ORIOL STARDUST
Cara B, Barcelona
December 3rd, 2009
Photo by Barto Ruíz


Un servidor acompanyant a Horse Thief, alter ego de Laura Brennan, durant els dos últims temes del seu repertori. Una col·laboració caòtica, però intensa. No havíem assajat: simplement ens havíem trobat poc abans de la prova de so i ella m'havia ensenyat les cançons en un banc de la plaça del Diamant. Va ser una sessió llampec, i no cal dir que jo no em vaig poder aprendre cap dels dos temes. A l'hora del concert vaig improvisar sense cap més rumb que l'expressivitat de la Laura. I no tinc ni idea de com va sonar des de fora, però jo m'ho vaig passar molt bé. De vegades, les coses surten millor quan no es preparen. Un plaer compartir escenari amb Horse Thief.


Set list:

-Nothing Better to Do
-Until She Comes (The Hair Dryer Song)
-Telecaster Girl
-Dead Town
-Atlantis
-Dancing with the Clown
-Peggy Sue - Buddy Holly
-I'm Sorry for Loving You
-Turn the TV Off (Open Your Window)
-Top of the Hill
-Give Her a Great Big Kiss - The Shangri-La's
-(I've Seen a) Bicycle
-Take My Dream

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada