dilluns, 27 de febrer del 2012

The Fotolog Years: November 29th, 2009




ORIOL STARDUST
Macondo Bar, Barcelona
November 28th, 2009
Photo by Dani Parker


Un dels millors concerts que he fet darrerament.



Set list:

-Hospital Gates
-September
-Broken Doll
-Honeyless Moon
-Dancing with the Clown
-I'll Never Be Your Friend
-Until She Comes (The Hair Dryer Song)
-Nothing Better to Do
-Telecaster Girl
-Atlantis
-Dead Town
-I'm Sorry for Loving You
-I Wanna Be Your Boyfriend - Ramones
-Top of the Hill
-Give Her a Great Big Kiss - Shangri-La's
-Turn the TV Off (Open Your Window)
-Take My Dream

Encore:
-Peggy Sue - Buddy Holly
-(I've Seen a) Bicycle
-Samantha
-Medley: Drive My Car (The Beatles) / Route 66 (Bobby Troup) / Folsom Prison Blues (Johnny Cash)
-Gonna Sleep on the Floor


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada