divendres, 2 de març del 2018

Sobre "Top of the Hill"

Avui fa deu anys que es va morir una persona molt important a la meva vida. Dies després vaig compondre una cançó dedicada a aquesta persona. La vaig enregistrar amb una vella gravadora, me'n vaig anar a dormir i la vaig tornar a escoltar l'endemà. Després d'escoltar-la la vaig tornar a tocar i em vaig adonar que no m'agradava, i que encara menys hauria agradat a aquella persona. Aleshores vaig tornar-la a tocar sense arpegis, rascant acords i accelerant-ne els tempos. I a partir d'aquí gairebé ho vaig tenir. La peça definitiva es va dir "Top of the Hill", i al cap d'uns mesos la vaig enregistrar en un estudi amb Ricky Gil (baix i orgue) i Pol Font (bateria). I va acabar esdevenint el tema que tancaria l'ep "I'm Sorry for Loving You", que vaig editar l'any següent. Una dècada més tard segueixo tenint molt present la persona que va inspirar "Top of the Hill", un tema que per cert poden vostès escoltar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada