dimarts, 12 de gener del 2021

Ricard Pont (1968-2021)

RICARD PONT
(1968-2021)

Vaig començar a fer ràdio quan tenia 16 anys, als estudis de Ràdio Cardedeu. Més enllà d'aprendre un ofici –el de periodista-, una de les coses que més m'agradaven d'anar a la ràdio era poder remenar de tant en tant l'arxiu de l'emissora, i sobretot la discoteca. Va ser durant una d'aquelles visites a l'arxiu com vaig trobar un single titulat "Una chica como tú". El signaven uns tals Treepoli, que jo aleshores no coneixia però alguns anys abans ho havien petat amb un altre single –"Chicos en la playa haciendo surf"-. La peça en qüestió va resultar ser una versió en castellà del "With a Girl Like You" dels Troggs, i a més d'entusiasmar-me va suposar el meu primer contacte amb una banda que em tocava de prop des del moment en què els seus components eren de poblacions veïnes. Recentment he tingut el gust de poder treballar amb alguns d'ells, que a hores d'ara segueixen fent música sota el nom de Pops. Al seu bateria, Ricard Pont –també conegut com a Ricky o Richard Bridge-, no l'havia arribat a conèixer personalment, tot i que últimament s'havia sumat al projecte de Pops –també havia militat en formacions com De Cara a la Pared-, però sóc conscient del cop que ha suposat la seva mort per al conjunt de la banda. En conseqüència, des d'aquesta humil plataforma, no puc fer res més que sumar-me a les mostres de condol i enviar tota la força del món als seus familiars, amics i companys de viatge musical. D.E.P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada