dimecres, 6 d’octubre del 2021

Adéu a Paco Agudo, periodista històric de Ràdio Granollers

Paco Agudo, davant del micròfon - Foto Arxiu Ràdio Granollers.

PACO AGUDO
(1960-2021)

Ens ha deixat Paco Agudo, un dels periodistes històrics de Ràdio Granollers. Un gran professional i una magnífica persona, amb qui sempre era un plaer coincidir en actes, rodes de premsa o als propis estudis de la ràdio quan m'hi deixava caure de tant en tant. I a sobre tenia la millor samarreta de Bob Dylan que mai he arribat a veure en aquest món, paraula.

Va començar la seva trajectòria professional a Ràdio Montmeló durant la dècada dels 80 i, ja durant els 90, va entrar a Ràdio 7 Vallès, emissora d'àmbit comarcal impulsada per ajuntaments vallesans com els de Granollers i Montmeló. Un cop dissolt el consorci que va donar peu a Ràdio 7 Vallès, va passar a ser una de les veus més reconeixibles de la renovada i recuperada Ràdio Granollers.

No recordo quan ni on vaig coincidir amb ell per primer cop, però sí que tinc presents moltes converses i molts actes la cobertura dels quals no hauria estat el mateix sense la seva presència. El Paco desprenia simpatia i inspirava confiança arreu on anava. I sempre que vaig acudir a la ràdio per parlar en antena d'algun dels meus projectes, solia rebre'm amb els braços oberts i el millor dels seus somriures.

Descansa en pau, company, et trobarem molt a faltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada