dissabte, 30 d’octubre del 2021

Anar a passar por

Una escena del túnel del terror de Milnotes a Corró d'Amunt.

En el fons ens agrada anar a passar por. De forma controlada, conscients que tot és una escenografia, alguns fins i tot fent-se els valents, però ens agrada anar a passar por. Ahir a la tarda vaig entrar al túnel del terror de la companyia de teatre Milnotes a les Antigues Escoles de Corró d'Amunt, a les Franqueses del Vallès. Emmarcat al calendari de Halloween i la Castanyada, un muntatge inspirat en la tradició mexicana del Día de Muertos, i tot i que hi vaig anar per motius laborals puc dir que m'ho vaig passar molt bé mentre m'empaitava una colla de mariatxis amb màscares esquelètiques, i una sinistra divinitat asteca em condemnava a passar a l'infern la resta de l'eternitat. Bona metàfora d'allò que m'esperava al sortir de la fantasia del túnel. La pura i dura realitat, ni més ni menys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada