divendres, 17 d’agost del 2018

La Rambla


Aquesta tarda farà un any. Jo era a casa treballant davant de l'ordinador, tenia el televisor sintonitzat en un canal de notícies i preveia acabar d'hora la feina que estava fent i anar al centre de Barcelona a fer unes compres que havia de realitzar urgentment. I aleshores va passar el que va passar. I jo ho vaig veure per televisió, i vaig pensar que si no hagués tingut feina aquella tarda probablement hauria baixat abans a les Rambles i en fi. I després vaig deixar de pensar-hi perquè pensar en aquestes coses no porta enlloc. I vaig deixar la feina que estava fent, i em vaig oblidar de les compres que havia de fer, i vaig començar a seguir els esdeveniments a través de tots els canals possibles. I em vaig preguntar per què (i segueixo preguntant-m'ho). I vaig trucar als coneguts que sabia que en aquell moment eren al centre de Barcelona i vaig respirar tranquil perquè a ningú li havia passat res. I aquesta tarda farà un any. I no se m'acut millor resposta que escoltar Quimi Portet cantant "La Rambla", amb tot el que implica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada