dimecres, 7 d’agost del 2019

Com animar una festa, segons Peter Perrett

Peter Perrett.
És curiós com alguns artistes poden dir més en un simple qüestionari que d'altres en entrevistes senceres. Peter Perrett respon a l'edició d'agost de Mojo a les preguntes de la secció All Back to My Place, i aprofita per reivindicar alguns dels seus ídols. Per exemple, explica que la seva banda sonora ideal per a una nit de dissabte és "Sister Ray" de la Velvet Underground. "És la cançó perfecta per molestar els veïns i els amics. El 1968, sempre que anava a una festa posava 'Sister Ray'. M'entretenia amb tota la incomoditat i la ràbia que aquella cançó podia arribar a generar. Al cap de set minuts tothom em suplicava que la treiés, però jo sempre em mantenia ferm en els meus principis", explica. D'això se'n diu saber animar com cal una festa, i tant que sí. Perrett publicava recentment "Humanworld" (2019), un nou disc al seu nom que suposa un altre pas endavant després del notable "How the West Was Won" (2017).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada