dissabte, 23 de desembre del 2023

Mariona Camats: "No m'agrada plantejar la música com si es tractés d'una competició"


Ja és al quiosc l'edició d'hivern-primavera de Vallesos, on tinc el gust de contribuir amb aquesta entrevista a Mariona Camats. "No m'agrada plantejar la música com si es tractés d'una competició per veure qui obté una millor nota. És clar, que hi haurà músics que toquin millor que d'altres. Però aquestes coses no es poden valorar amb un sistema de puntuació. Oi que quan anem a visitar un museu no posem una nota a cada quadre? Doncs amb els músics tampoc ho hauríem de fer. És bo que cadascú toqui a la seva manera i que hi hagi varietat", em va respondre la violoncel·lista quan li vaig preguntar pels reconeixements obtinguts fins ara. Sàvies paraules i oportuna reflexió, en temps de talent shows, concursos de bandes emergents i similars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada