dijous, 7 de novembre del 2013

El retorn de Black Flag

Black Flag han tret el seu primer disc en 25 anys. De la formació clàssica només en queda Greg Ginn -part de la resta han organitzat un projecte nostàlgic que han batejat com a Flag-, però podem considerar que parlem de Black Flag perquè aquest home es manté fidel a la filosofia inicial del grup. I perquè, al capdevall, ell va ser l'ideòleg de tot plegat. El nou disc el publicarà l'històric segell del propi Ginn, SST, i sortirà a la venda el proper 3 de desembre. El cas és que ja circula per Spotify perquè qui ho vulgui pugui escoltar-lo ara mateix. Doncs bé, jo no tinc Spotify, ni sento cap necessitat de tenir-ne com tampoc sento cap necessitat d'explicar constantment la meva vida a Facebook o Twitter. La qual cosa vol dir que no podré escoltar el nou disc de Black Flag, com a mínim, fins que es posi a la venda de manera oficial. Cap problema. No estaré tan al dia. M'hauré d'esperar. Però el gustàs que em donaré quan s'acabi aquesta espera i li posi les mans a sobre no me'l podrà prendre ningú.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada