dijous, 31 de març del 2016

Mazoni: "Trobava a faltar el meu jo compositor en anglès"

Jaume Pla (Mazoni) - Foto Néstor Noci (Bankrobber).
La cultura anglosaxona sempre ha estat present en la música de Mazoni, però mai havia ressonat amb tanta força com al seu setè disc. Un “7 Songs for an Endless Night” (2016, Bankrobber) per on desfilen al seu aire el Madchester, l’Acid House, la cultura rave i el rock’n’roll en la seva concepció més visceral. De tot això vaig tenir el plaer de parlar amb Jaume Pla quan tot just venia de fer realitat un dels seus somnis: treballar amb la mà dreta de Paul Weller i Primal Scream. Ja poden llegir l'entrevista al B-Magazine de Brubaker.


Algunes cites destacades:
*"Necessitava retrobar el meu jo compositor en anglès, el trobava a faltar".
*“L’escena catalana pot resultar una mica claustrofòbica. És molt petita, i no ho dic pas en un sentit pejoratiu: vivim en un país petit i de seguida l'has recorregut de dalt a baix”.
*“Sempre m’ha costat molt cedir el control de la meva obra, però després de tant de temps em va semblar necessària una mà externa que aportés alguna cosa” (sobre la producció de Brendan Lynch).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada