dissabte, 27 d’octubre del 2018

27 d'octubre de 1993

Dates que no s'obliden. Tal dia com avui de fa 25 anys, els meus pares em van treure de casa i em van arrossegar fins al que va ser el meu primer concert, ni més ni menys que Paul McCartney al Palau Sant Jordi. L'exBeatle es trobava aleshores immers al New World Tour i presentava "Off the Ground" (1993). Quan vaig entrar al pavelló amb prou feina sabia què anava a veure, quan en vaig sortir la meva vida havia canviat per sempre més. Recordo que al cap de pocs dies el programa Sputnik del Canal 33 va emetre sencer aquest concert de la mateixa gira i el vaig gravar en una cinta VHS que encara dec conservar en algun lloc i que durant prop d'un any vaig arribar a visionar com a mínim un cop a la setmana. Aquell dia també vaig inaugurar (òbviament, sense saber-ho) la meva col·lecció d'entrades de concerts. 3.800 pessetes, uns 23 euros, valia assistir a un concert de Macca l'any 1993. No cal dir que des d'aleshores ha plogut moltíssim.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada