Speedmarket Avenue. |
Perquè no, diguin el que diguin, els talent shows musicals que solen petar-ho a les graelles televisives no serveixen per descobrir música nova a ningú. Al contrari, només serveixen per consolidar i perpetuar discursos banals, carrinclons i absolutament buits de tota mena d'esperit crític, arriscat o innovador. I, de passada, per contaminar quelcom tan preciós com la música amb els valors més tòxics tant del tardocapitalisme com del capitalisme de tota la vida, començant per la immediatesa –associada sempre a la caducitat- i la competitivitat.
"Que et considerin pedant aquells que es creuen que els concursos musicals televisius tenen fins i tot més qualitat que les aigües negres del vàter escolant-se per la canonada a la recerca de la claveguera és un dels petits regals que et pot oferir aquesta trista vida". Ho escriu el gran Jordi Remolins en un article sobre els genials Speedmarket Avenue que va publicar El 9 Magazín d'El 9 Nou (edicions Vallès Oriental i Osona/Ripollès) el passat divendres, 3 de juny. I saben què? Que personalment no podria estar-hi més d'acord.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada