dissabte, 20 d’agost del 2022

"Sicily"

Murphy, a la dreta, amb Olivier Durand, la nit passada als Hostalets.
Coses que només poden passar en les distàncies curtes. La nit passada vaig assistir a un concert d'Elliott Murphy promogut per la bona gent de la K.O.K. als Hostalets de Balenyà, municipi osonenc que el nord-americà establert a París ja considera gairebé com una segona llar. Durant la recta final de l'actuació, quan la banda es disposava a fer un últim bis, se'm va acudir demanar "Sicily" tot aprofitant que em trobava molt a prop de l'escenari. "Sicily" és la meva cançó preferida d'Elliott Murphy, i portava més de 20 anys sense escoltar-la en directe.

Al meu costat, uns fans de tota la vida demanaven "Sonny", una peça igualment genial i molt més habitual dels repertoris de l'autor d'"Aquashow" (1973). Era evident que cauria "Sonny". De fet, ni tan sols sé com a aquestes alçades encara se m'havia acudit demanar "Sicily". Doncs bé, Murphy, Olivier Durand, Danny Montgomery i Melissa Cox es van mirar entre ells durant un moment i, sense intercanviar una sola paraula, van tancar el concert interpretant "Sicily" com si encara la fessin cada nit. A partir d'aquí, tota la resta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada