dijous, 6 d’octubre del 2022

Eight Miles High

Núvols sobre el litoral danès, setembre de 2022.
Un remolí de núvols sobre el litoral de Dinamarca, el passat divendres 30 de setembre, fotografiat des d'un vol que acabava de sortir de Göteborg en direcció a París. L'espectacle de la natura vist des de la cabina d'un avió. 10.000 metres d'alçada o més. "Eight Miles High", que cantaven els Byrds. Anys enrere solia tenir por d'agafar avions. No va arribar a afectar mai els meus plans i volava sempre que ho havia de fer, però molts cops m'ho passava malament des del mateix moment en què embarcava. Ja saben, aquella por irracional que t'impedeix fer a gust el trajecte malgrat ser conscient de la professionalitat de la tripulació i de la fiabilitat dels instruments de vol. La setmana passada vaig fer tres trajectes en avió, i crec que va ser el primer cop a la vida en què em vaig enlairar tranquil. Fins i tot durant un parell d'episodis de turbulències vaig arribar-me a relaxar com no acostumo a ser capaç de fer-ho. No sé ben bé com m'ho he fet, però crec que he perdut la por de volar en avió. I la sensació, els ho ben asseguro, és brutal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada