divendres, 9 d’agost del 2024

29 anys sense Jerry Garcia


Avui fa 29 anys que va morir Jerry Garcia. Cada any commemoro el 9 d'agost d'una manera o d'una altra, però enguany la commemoració és més especial que mai perquè torno a ser a San Francisco, i perquè no fa ni una setmana que vaig escoltar a Bob Dylan versionant "Stella Blue" a pocs metres de la badia.

Ahir a la tarda vaig estar passejant per Haight-Ashbury i em vaig parar una bona estona a contemplar la casa on havien viscut els components de Grateful Dead (des de fora, perquè a l'immoble hi viu gent). Però la millor manera que se m'acut ara mateix de recordar-lo, és amb aquesta cita seva que vaig veure a l'aparador d'una botiga de la zona.

San Francisco, California, agost de 2024.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada