dimecres, 7 d’agost del 2024

Tornar a San Francisco

San Francisco va ser la primera ciutat que vaig conèixer dels Estats Units. Hi vaig venir l'agost de 1998, fa justament 26 anys. Des d'aleshores havia visitat en nombroses ocasions la terra de Bob Dylan i Mark Twain, però per algun motiu o altre no havia tornat mai més a Frisco. Doncs bé, fa dos dies que hi vaig tornar i això m'ha situat en una mena de muntanya russa emocional.

Ha passat més d'un quart de segle, la ciutat ha canviat i jo he viscut bona part de la meva vida. I si l'he viscut tal com l'he viscut, ha estat gràcies a algunes de les coses que vaig aprendre aleshores. Camino per la ciutat i no paro de rebre flaixos d'un moment que va ser meu, però ara em sembla tan remot com les perspectives de futur que un pot tenir en plena edat de menjar-se el món.

San Francisco, agost de 2024.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada