dissabte, 17 d’agost del 2024

Fortune Teller


La setmana passada, caminant pel barri de la Missió de San Francisco, una pitonissa em va convidar a visitar el seu consultori tot assegurant-me que per 30 dòlars podia fer que la meva exparella tornés amb mi en només tres dies (no va especificar a quina d'elles es referia).

Jo li vaig respondre que no tenia cap interès en visitar el seu consultori, però estava disposat a pagar-li el doble, a peu de carrer i en efectiu, si era capaç d'assegurar-me que la mantindria ben lluny de mi per sempre més (tampoc em van caler especificacions). La nostra conversa es va acabar aquí.

A la fotografia, una pitonissa endevina el futur per 25 cèntims de dòlar al Musée Mécanique, pintoresca col·lecció de velles màquines del milió i altres andròmines entranyables a Fisherman's Wharf.

"Went to the fortune teller
Had my fortune read
I didn't know what to tell her
I had a dizzy feeling in my head"
(Allen Toussaint)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada