diumenge, 11 d’agost del 2024

Loveslaughter

LOVESLAUGHTER
101 Music (Grant Avenue), San Francisco
10 d'agost de 2024

Una de les moltes virtuts que té la música, és el seu poder a l'hora de connectar persones. Dies enrere pensava en com he conegut bona part de la gent amb qui em relaciono habitualment, i ha estat precisament a través de la música.

Vaig conèixer en Jesse ahir al matí, sortint d'una botiga de discos de Grant Avenue, a North Beach. Ell portava una samarreta de la present gira de Bob Dylan. Jo portava posat el meu barret de la gira europea de l'any passat. Tots dos havíem estat dies enrere al concert de Mountain View.

Va resultar que en Jesse canta i toca la guitarra en una banda de rock'n'roll, Loveslaughter, i em va fer saber que eren a punt d'actuar a la terrassa d'una cerveseria que hi ha al costat de la botiga. Vaig anar a fer una volta pel barri mentre ells s'acabaven de preparar, i vaig tornar a l'hora del concert.

I em van semblar refotudament bons. Tenen cançons memorables, que ballen a cavall d'estils com el hard rock, el punk amb accent de la Costa Oest i fins i tot alguna pinzellada glam. Sonen frescos, i tenen l'actitud de qui es creu allò que fa. I són una gent encantadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada