dijous, 8 d’agost del 2024

Un Old Fashioned amb John Denver


M'acabo de fotre un Old Fashioned de Maker's Mark en un 'dive bar' del centre de San Francisco. Deliciós. Si encara no he perdut la fe en l'espècie humana, és per les capacitats de certs barmen –en aquest cas, una barwoman- a l'hora d'alegrar-me les nits.

Al meu costat hi havia un personatge molt entranyable que hauria pogut ser perfectament un secundari de The Simpsons. Però ell no anava d'Old Fashioned sinó de Jack Daniel's amb cola. Quan he arribat ja en portava uns quants a sobre, i quan he marxat ha seguit a la seva (i qui soc jo per jutjar-lo?).

M'ha saludat i m'ha preguntat si jo era un tal Jesse. Li he respost que em confonia amb algú altre. I amb aquestes ha sonat John Denver. "Take Me Home, Country Roads". Momentàs, sobretot si t'estàs fotent un dels millors bourbons que mai s'han parit en aquest món.

Aleshores, l'amic simpàtic m'ha explicat la vida i miracles del senyor Denver, que va morir en un accident d'aviació relativament a prop de Frisco. Li he confessat que desconeixia la majoria de dades que m'ha donat. M'ha respost que "Country Roads" és una gran cançó. I m'ha deixat acabar l'Old Fashioned en pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada