dijous, 11 de setembre del 2014

Harry Belafonte

Harry Belafonte.
"Disculpa, tens res de Harry Belafonte?". Portava una bona estona punxant Northern Soul, la nit passada al Minusa, quan una noia d'allò més entusiasta se'm va acostar i em va demanar si portava a la maleta quelcom de Harry Belafonte. Mira que m'han demanat coses estranyes, fins i tot autèntiques barbaritats, i el dia que rebo una petició coherent, educada i sensata, resulta que no la puc atendre. No és que no ho tingués, és que no ho portava. Mira que escolto sovint a l'amic Belafonte, però crec que mai l'he portat a cap sessió. Per què? Doncs mirin, no ho sé. Ni m'ho he plantejat. Com tampoc m'havia passat mai pel cap la idea que algú em pogués arribar a demanar que el punxi en aquesta selva que és la nit barcelonina. No va poder ser, no, però el detall queda i s'agraeix. I en prenc nota. La pròxima vegada que em posi darrere una taula de mescles procuraré anar més ben preparat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada