dimecres, 15 de juny del 2016

Gary Clark Jr., teloner de Neil Young


Em vaig enganxar a Gary Clark Jr. ara deu fer cosa d'uns quatre anys, quan l'ep "Bright Lights" (2016) el va situar als radars de la premsa especialitzada de mig món i el va començar a perfilar com dels grans bluesmen de la seva generació. Des d'aleshores ha lliurat dos discos llargs que l'han consolidat com una de les icones a l'alça del blues-rock contemporani. El proper 20 de juny tindrem l'ocasió de comprovar-ho de primera mà, quan el texà faci les funcions de teloner al concert que Neil Young oferirà al Poble Espanyol acompanyat per Promise Of The Real. Un molt bon motiu per a sortir de casa ben d'hora.

2 comentaris:

  1. Si pogués anar a aquest concert, ho faria més per Gary Clarck que per Neil Young. Fa mal de dir però no m’ha agradat mai, i tampoc tinc cap raó concreta per justificar-me. Espero llegir una de les teves sempre fantàstiques ressenyes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs a mi sí que m'agrada molt Neil Young i porto mesos esperant aquest concert. Que hi toqui Gary Clark Jr. farà de la vetllada quelcom encara més especial. A diferència de Young, a ell encara no l'he vist mai en directe i tinc ganes de treure'm aquesta espina!

      Elimina