dilluns, 14 de febrer del 2022

10 anys de DWTC

Avui fa 10 anys que vaig posar en marxa Dancing with the Clown (DWTC), el blog –aquest blog-. El vaig crear sense cap més pretensió que disposar d'un espai on escriure tot allò que em vingués de gust, de la forma que em vingués de gust i amb la periodicitat amb què em vingués de gust –generalment, amb la música i la cultura en conjunt com a eixos vertebradors-, també per obrir línies de reflexió que de vegades han donat peu a debats interessants i d'altres no han portat enlloc. Durant aquests deu anys he escoltat molta música –i l'he explicat-, he descobert discursos interessants –i els he donat veu en la mesura en què m'ha estat possible-, he conegut gent fantàstica –i d'altra que no ho és tant-. Suposo que arribat aquest punt tocaria mirar enrere, fer memòria i totes aquestes coses que es fan quan es commemora un aniversari rodó, però trobo que tot plegat fa una mica de mandra. Suposo que també tocaria celebrar-ho d'alguna manera, però no se m'acut millor celebració que escriure aquesta entrada i començar a pensar en la següent. Gràcies a tothom qui m'ha acompanyat en algun moment, a tothom qui encara m'acompanya i a qui potser ho acabi fent en un futur. Ens veiem a la carretera. I als bars. I a tot arreu on es pugui fer soroll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada