dissabte, 27 d’abril del 2019

Bruce Springsteen - "Hello Sunshine" (2019)

Bruce Springsteen.
El primer que vaig pensar a l'escoltar el nou single de Bruce Springsteen és que mai abans s'havia aproximat tant el Boss a les coordenades del seu adorat Roy Orbison. Després em vaig adonar que "Hello Sunshine", primer avançament d'un imminent nou àlbum d'estudi que veurà la llum el mes de juny sota el títol de "Western Stars", té un no sé què que pot arribar a recordar els registres de Richard Hawley. I a mida que hi vaig tornant, m'adono que l'autor de "The River" (1980) podria perfectament estar encetant allò que sol anomenar-se una etapa de maduresa. D'entrada, prescindeix de The E Street Band i recupera un format solista que a aquestes alçades de la seva trajectòria podria donar-li molt millors resultats a l'hora d'entrar a l'estudi. D'altra banda, signa tretze cançons centrades en tot un seguit de personatges i les seves històries, i les amaneix amb uns arranjaments orquestrals inèdits en la seva obra que apunten a subtil reinvenció. Caldrà escoltar la resta de l'àlbum, és clar, per saber si la cosa va o no va per aquí. Però ara per ara els presagis són bons. Poden escoltar "Hello Sunshine" a Youtube.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada