dimarts, 2 d’abril del 2019

José Antonio Manzano (1958-2019)

JOSÉ ANTONIO MANZANO
(1958-2019)

Quan jo tenia 13 o 14 anys, el meu pare solia tornar a casa amb discos de vinil que li deixava un company de feina. Eren àlbums de grups de heavy metal, la majoria espanyols, que al meu pare no li agradaven però jo sempre acabava degustant amb molt d'interès. De fet, aquell company a qui jo mai vaig arribar a conèixer es limitava a deixar-li els vinils perquè els escoltés un servidor, conscient com era ell que en aquell domicili hi havia un adolescent a qui agradava el rock. D'aquesta manera vaig conèixer artistes com Barón Rojo, Obús, Muro, Sobredosis o Manzano. Més endavant vaig saber que aquest últim era l'alter ego de qui va esdevenir un dels vocalistes més definitius i icònics del gènere en aquesta banda dels Pirineus, i vaig descobrir la seva obra al capdavant dels irrepetibles Banzai de Salvador Domínguez.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada