dilluns, 1 de juliol del 2019

Gary Duncan (1946-2019)

GARY DUNCAN
(1946-2019)

A Gary Duncan mai li van agradar els hippies. Va viure l'esclat de l'estiu de l'amor a San Francisco i fins i tot hi va arribar a prendre part com a guitarrista dels totèmics Quicksilver Messenger Service, però mai li van agradar els hippies. Potser perquè, mentre aquests es preparaven per celebrar l'adveniment de l'era d'Aquari, ell no tenia cap altre remei que anar-se'n a servir com a franctirador a la Guerra del Vietnam. O potser simplement perquè el seu tarannà no acabava d'encaixar entre tantes flors i tanta coloraina.

"A la comunitat musical m'hi sentia una mica fora de lloc perquè jo anava en moto i tenia armes de foc. La majoria dels meus amics formaven part dels Hells Angels. Els músics mai em van inspirar molta confiança, però sempre vaig saber que em podia fiar dels Hells Angels", declarava ara fa tres anys en una entrevista publicada per la revista Uncut. Abans de militar a Quicksilver Messenger Service, Duncan havia format part dels mai prou reivindicats Brogues -busquin el seu "I Ain't No Miracle Worker" a la nissaga Nuggets-. Ens deixava abans d'ahir a l'edat de 72 anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada